2010-


A társaság vezetését megbízottként Hári Ernő termelési igazgató látja el 2010. május 27-től, akit a társaság 2011. március 11-ei közgyűlése kinevezte a Kunság Volán Zrt. vezérigazgatójává.
Kecskemét Megyei Jogú várossal felvette a kapcsolatot, a helyi közlekedés vonzóbbá tételén dolgozott. Ennek egyik kézzel fogható eredménye az, hogy a több mint 20 éves jegy és bérlet struktúra átdolgozásra került, s az utasok számára kedvezőbb lehetőségeket biztosító díjtermékek bevezetése valósult meg. A hagyományos jegy- és bérlet típusok között az országban elsőként megjelent a gyermekvonaljegy, amely az elővételben váltható menetjegy díjának feléért biztosítja a 6-14 éves gyermekek számára a szolgáltatás igénybevételét. A bővítésbe tartozik a gyűjtőjegy, heti és családi jegyek bevezetése, valamint a tetszőleges kezdőnappal váltható 30 napos bérletek, valamint a város által kibocsátott Kecskemét Kártyával megvásárolható kedvezményt tartalmazó negyedéves bérletek bevezetése.

A gazdasági válság elhúzódó hatása a társaság életét is megnehezítette. A 2009-2010. évben jelentősen visszaeső utasszám csökkenés megállni látszik a 2011. évben. Az utazás komfortosabbá tétele, az utazóközönség visszacsábítása érdekében 2010 évben 6 db új, Kravtex típusú, alacsonybelépésű autóbusz forgalomba helyezése valósulhatott meg. Tekintettel azonban arra, hogy 2011. évben új autóbusz forgalomba helyezése elmaradt, a járműpark átlagéletkorának mérséklése érdekében használt autóbuszokat szerzett be a társaság, amely a közel 30 éves Ikarusok selejtezését biztosította.

Az autóbusz beszerzések mellett a szolgáltatási színvonal emelését megcélozva az autóbuszállomásokon valamint a hosszabb viszonylatban (Budapest, Szeged, Eger, Gyula stb.) közlekedő autóbuszokon ingyenes WIFI használatot biztosít a társaság. A készpénzfizetést kímélő eszközök elterjedésével igény merül fel az utasok részéről ennek igénybevételi lehetőségére, ezért az elővételi pénztárak és meghatározott viszonylatban közlekedő autóbuszokon bankkártya kezelő terminálok biztosítják a biztonságosabb díjkiegyenlítés lehetőségét.

A helyközi közlekedésben az utasok számára kiszámíthatóbb menetrend kidolgozásán fáradozott a társaság, melynek eredményeként integrált ütemes menetrend valósult meg Kecskemét, Kiskunfélegyháza, Kiskunhalas és Kalocsa elővárosi viszonylatai mellett a Budapest-Kalocsa-Baja szakaszon is. A menetrend egyöntetű díjszabási alkalmazása érdekében jogszabály rendelkezett a megállóhelyek GPS koordinátákkal történő beazonosításáról és az ezen elven nyugvó távolságok meghatározásáról.

A szűkös gazdálkodási lehetőségek mellett a társaság kiemelten kezelte a pályázati források felkutatatásának és igénybevételének lehetőségét. Az Európai Unió által pályázati forrásként biztosított keretösszeg terhére a Dél-alföldi régió volántársaságai közösen pályázatot nyújtottak be „Forgalomirányítás, utas tájékoztatás és értékesítés fejlesztés a Dél-alföldi Régió Volán társaságainál”címmel, ahol a dinamikus utas tájékoztatás megvalósítása mellett a négy társaságra kiterjedő internetes jegyértékesítés és a forgalomirányítás rendszerének modernizálása szerepel. A pályázat megvalósítása folyamatban van.
A közösségi közlekedés népszerűsítése érdekében 2011. évben elkészült egy 30 éves IKARUS 260 tipusú autóbusz eredeti állapotra történő felújítása. A Bács-Kiskun Megyei Balesetmegelőző Bizottsággal közösen kialakított program célja az egyéni közlekedés előtérbe kerülése mellett a közösségi közlekedés megismertetése, annak balesetmentes igénybevételéhez kapcsolódó ismeretek bemutatása, szemléltetése az óvodás, általános iskolás korosztály számára.

Kunság Volán Zrt. - 2012 - Mi biztosan Vezetünk!
Kecskemét, Csáktornyai u. 4-6.